Την καμπάνια “Restart Tourism” εγκαινίασε χθες ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην Αίγλη του Ζαππείου, όπου προβλήθηκε και το σχετικό διαφημιστικό σποτ. Όπως έχουμε ήδη αναφερθεί αναλυτικά σε προηγούμενο άρθρο μας, η εν λόγω καμπάνια προκάλεσε αντιδράσεις ακόμη και μεταξύ των μελών της διοίκησης του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Ενστάσεις υπήρχαν τόσο για τη σκοπιμότητα να αναλάβει μια ιδιωτική εταιρεία την εν λόγω καμπάνια, όσο και η νομιμότητα της διαδικασίας καθώς έγινε χωρίς διαγωνισμό και στοίχισε 32 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία έδωσε η κυβέρνηση, με απευθείας ανάθεση, σε εταιρεία που συνδέεται με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και συγκεκριμένα με την ελίτ των ξενοδόχων.
Πέραν όμως από τις αντιδράσεις για το σκάνδαλο της απευθείας ανάθεσης, που οδήγησε τέσσερα μέλη του ΔΣ του ΕΟΤ στην παραίτηση λόγω της διαφωνίας τους για την ιδιαίτερα ευνοϊκή μεταχείριση της Marketing Greece από το υπουργείο Τουρισμού, το ίδιο το διαφημιστικό σποτ που τελικά επιλέχθηκε για την προβολή της χώρας μας, προκαλεί… εντυπώσεις και ερωτήματα με το μήνυμα που προσπαθεί να περάσει.
Εφόσον σκοπός του διαφημιστικού σποτ είναι να προβληθούν οι ομορφιές της Ελλάδας στο εξωτερικό, ώστε να παροτρυνθούν οι τουρίστες να την επισκεφθούν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, τότε γιατί το μήνυμα τους λέει “απολαύστε το ελληνικό καλοκαίρι όπου κι αν βρίσκεστε” και πως “δεν είναι η θάλασσα και ο ήλιος που κάνουν μοναδικό το ελληνικό καλοκαίρι”; Ακόμη και κάτω από τα σχόλια του βίντεο στο YouTube, αρκετοί χρήστες δηλώνουν ότι δεν αντιλαμβάνονται το μήνυμα που προσπαθεί να περάσει το σποτ και πως δεν ξέρουν τελικά αν πρέπει ή όχι να επισκεφθούν την Ελλάδα το καλοκαίρι!
Ίσως τελικά δεν ήταν και τόσο καλή ιδέα να σπαταληθούν 32 εκατομμύρια ευρώ σε αυτή την καμπάνια που περισσότερο συγχύζει παρά παρακινεί τους τουρίστες να επισκεφθούν τη χώρα μας…
Δείτε το διαφημιστικό σποτ εδώ και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα.
Με πληροφορίες από το tvxs.gr.