Η ιστοσελίδα “Jenny.gr”, δημιουργός της οποίας υπήρξε η Τζένη Μπαλατσινού, σύζυγος του Υπουργού Υγείας, Βασίλη Κικίλια, βρίσκεται ανάμεσα στις διάφορες ιστοσελίδες που προβάλλουν διαφημίσεις για την ενημερωτική εκστρατεία για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού “Μένουμε σπίτι”, για την οποία προσφέρθηκαν 11 εκατομμύρια ευρώ με την υπογραφή του Διευθυντή του Πρωθυπουργικού Γραφείου, Γρηγόρη Δημητριάδη, ανιψιού του Πρωθυπουργού.
Η διαφήμιση προβάλλεται στην αρχική της ιστοσελίδας, σε εμφανές σημείο, ενώ με ένα κλικ ο χρήστης μπορεί να μεταφερθεί σε άλλη σελίδα αφιερωμένη στο “Μένουμε σπίτι”, όπου μπορεί να βρει πλήθος σχετικών δημοσιεύσεων. Όπως είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο μας, η κίνηση της δέσμευσης των 11 εκατομμυρίων ευρώ, εγείρει από μόνη της ερωτήματα, μιας και, βάσει νόμου, τα ΜΜΕ είναι υποχρεωμένα να προβάλλουν δωρεάν μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου.
Ακόμη περισσότερα ερωτήματα όμως προκύπτουν, όταν η διαφήμιση μιας ενημερωτικής εκστρατείας για ένα κρίσιμο ζήτημα υγείας, προβάλλεται στην ιστοσελίδα της συζύγου του Υπουργού Υγείας, η οποία, αν και ισχυρίζεται ότι την “έχει πουλήσει εδώ και έναν χρόνο”, συνεχίζει να είναι άμεσα συνδεδεμένη με το εν λόγω site, καθώς το προβάλλει σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διατηρεί, με σύνδεσμο σε εμφανές σημείο, συνεχίζει να έχει ενεργό ρόλο σε ό, τι αφορά το δημιουργικό κομμάτι του site, ως Chief Creative Director, ενώ σύμφωνα με επίσημα στοιχεία από την ιστοσελίδα Open Corporates, συνεχίζει να είναι Πρόεδρος και Διευθ. Σύμβουλος της εταιρίας Koolworks, στην οποία ανήκει η ιστοσελίδα Jenny.gr.
Επομένως, αν και η εν λόγω ιστοσελίδα, πρόεδρος της οποίας παραμένει η σύζυγος του Υπουργού Υγείας, έχει λάβει κομμάτι από την “πίτα” των 11 εκατομμυρίων ευρώ που μοιράστηκε με τις ευλογίες της κυβέρνησης στα ΜΜΕ, πρόκειται για μια ακόμη προκλητική κίνηση και σπατάλη δημόσιου χρήματος, εν μέσω της υγειονομικής και οικονομικής κρίσης που βιώνει η χώρα εξαιτίας της επιδημίας του κορονοϊού.