Ούτε μία, ούτε δύο, αλλά τέσσερις φορές μετρήσαμε μόνο μέσα στον Απρίλιο τους δημοσιογράφους της εκπομπής του ΣΚΑΪ “Σήμερα” να ζητούν σχεδόν εμμονικά μια νέα καμπάνια ενημέρωσης για τον κορονοϊό, τα μέτρα προστασίας και τον εμβολιασμό.
Ο Άρης Πορτοσάλτε για παράδειγμα, είχε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το πρόβλημα του συνωστισμού των νέων στις πλατείες, έγκειται στο γεγονός ότι δεν υλοποιήθηκε μια καλή καμπάνια για την ενημέρωσή τους. και πρότεινε να ξαναρχίσει μια καμπάνια ενημέρωσης που θα στοχεύει αποκλειστικά στους νέους!
Και ο Δημήτρης Οικονόμου όμως, έλεγε πως ο κόσμος πρέπει από το πρωί μέχρι το βράδυ να βλέπει καμπάνιες και μηνύματα, προκειμένου να πειστεί ότι πρέπει να φοράει σωστά τη μάσκα του και να τηρεί τα μέτρα ευλαβικά, με τη Μαρία Αναστασοπούλου να ζητά για πρωταγωνιστή και πάλι τον Σπύρο Παπαδόπουλο.
«Εμένα μου λείπει μια καμπάνια από την τηλεόραση η οποία πρέπει να είναι συνεχής! Και να είναι βροχή! Κάθε μέρα, κάθε μέρα πλύση εγκεφάλου! Δεν υπάρχει, αυτό.. και κακώς δεν υπάρχει!», δήλωνε μάλιστα χαρακτηριστικά ο κ. Οικονόμου.
Τις τελευταίες μέρες μάλιστα, οι δημοσιογράφοι του ΣΚΑΪ, ιδιαίτερα ο Άρης Πορτοσάλτε, παίζουν και με την ιδέα μιας νέας, πολύ μεγαλύτερης καμπάνιας ενημέρωσης και πειθούς για τον εμβολιασμό. Περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε αν η κυβέρνηση θα κάνει επιτέλους το όνειρό τους πραγματικότητα…