Στο OPEN και την εκπομπή «Ανοιχτή Επικοινωνία» αποφάσισε να κάνει μια τηλεφωνική παρέμβαση σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, με αφορμή την ανάδειξη του ολοένα και συχνότερα παρατηρούμενου φαινομένου προϊόντων με μειωμένη ποσότητα στις ίδιες συσκευασίες.
Ο κ. Γεωργιάδης, λοιπόν, ήρθε σε έντονη αντιπαράθεση με τον Απόστολο Ραφτόπουλο, Πρόεδρο της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδος, για τον αν η τοποθέτηση μειωμένης ποσότητας προϊόντος στο ίδιο μέγεθος συσκευασίας πριν από τη μείωση, δηλαδή σε μια σαφώς μεγαλύτερη συσκευασία, παραπλανεί τον καταναλωτή.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης, λοιπόν, επέμεινε ότι αυτή η πρακτική ούτε είναι παραπλανητική ούτε παράνομη και αποτελεί απλώς… μια στρατηγική μάρκετινγκ που μπορεί να ακολουθήσει οποιαδήποτε εταιρία εφόσον το επιθυμεί, καθώς δεν απαγορεύεται από κανέναν νόμο, εφόσον τα γραμμάρια που αναγράφονται στη συσκευασία ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Μάλιστα, σε ερώτηση των δημοσιογράφων αν θα έπρεπε να γίνει κάποια σύσταση στις εταιρίες αυτές του τύπου ότι δεν μπορούν να διατηρούν την παλιά συσκευασία του ενός λίτρου για παράδειγμα, ενώ μέσα το προϊόν είναι μόλις 500 ml., ο κ. Γεωργιάδης ήταν κάθετος!
«Δεν μπορεί να υπάρξει τέτοια σύσταση, διότι ακόμη δεν έχουμε γίνει, ευτυχώς, Σοβιετική Ένωση. Οι εταιρίες έχουν το δικαίωμα να αλλάζουν τις συσκευασίες τους, τις επωνυμίες τους και τις ετικέτες τους όπως θέλουν και αυτό λέγεται marketing!»