Στη δημοσιότητα δόθηκε η διαβόητη πλέον “Λίστα Πέτσα” μετά από πολλή αναμονή και σε συνεχείς αναβολές, η οποία αφορά στον τρόπο με τον οποίο κατανεμήθηκαν τα 20 εκατομμύρια ευρώ της καμπάνιας “Μένουμε Σπίτι” και “Μένουμε Ασφαλείς” στα διάφορα ΜΜΕ της χώρας. Η λίστα περιλαμβάνει συνολικά 1232 ΜΜΕ, καθώς και προγραμματικές πλατφόρμες και εταιρείες που ανέλαβαν την υπαίθρια διαφήμιση της καμπάνιας.
Μετά από τόση αναμονή, ακούστηκαν πολλοί ψίθυροι για πιθανά μαγειρέματα και αλλοιώσεις της λίστας, πράγμα που εγείρει ερωτήματα σχετικά με το κατά πόσον η λίστα που είδε το φως της δημοσιότητας ανταποκρίνεται πράγματι στην πραγματικότητα, μετά μάλιστα και από τις απανωτές αποκαλύψεις για μέσα ανύπαρκτα, χαμηλής ποιότητας και αναγνωσιμότητας, εκ των οποίων ορισμένα που συμπτωματικά ανήκαν σε γνωστούς και κουμπάρους, που έλαβαν γενναίο κομμάτι από την πίτα.